سقف و ديوار كناف

تامين و پخش كالا و مصالح ساختماني

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

سقف و ديوار كناف

استفاده از كناف به خصوص در معماري مدرن، استفاده از شيشه و سطوح بتن به منظور كنترل آكوستيك در دسترس هستند. تخته سقف يك گزينه عالي را براي كاهش صدا و بهبود قابل‌ملاحظه آكوستيك اتاق ارائه مي‌دهد. صندوق عربي پول براي تعيين مناسب‌ترين كلك سقف، ديوار يا محلول جاذب ديوار، در هم‌كاري با معماران و طراحان براي ارائه مشاوره و پشتيباني فني كار مي‌كند. يك تيم از متخصصان باتجربه از مشتريان در يافتن راه حلي عالي، سريع و زيبايي براي هر اتاق طراحي و صوت پشتيباني مي‌كنند.

هنگامي كه ساختمان‌هاي همه انواع تكميل شدند و اشغال شدند، بهينه‌سازي آكوستيك بعدي اغلب بسيار دشوار به نظر مي‌رسد. نصب يك كتاف سقف هميشه يك گزينه براي تضمين فضاي صوتي راحت و انعكاس كم‌تر نيست. تخته خرده چوب از صندوق عربي پول مي‌تواند به سرعت و به سادگي retrofitted، به طور موثر و موثر باشد.
طراحي‌هاي ظريف كناف سقف را مي توان با استفاده از آرايش متفاوتي از عناصر محدب concave و محدب ايجاد كرد. استفاده از رنگ‌هاي مختلف تاثيرات كنتراست جالبي را ممكن مي‌سازد. هيچ محدوديتي براي تصور طراح يا طراح در ايجاد جلوه‌هاي فضايي جديد وجود ندارد.
طرح‌هاي سطحي:
كلاسيك: سفيد پوشيده شده
رنگ: رنگ پوست پوشانده شده (سياه، كرم، نقره)

انواع ديوار كناف
1- پوشش دادن سيستم پوشش دهي به طور كامل با استفاده از يك تخته single Gypsum Gypsum نصب مي‌شود.
با حداقل ضخامت ۹، ۵ ميلي متر بر روي ديواره‌اي موجود با چسب گچي Yapigips قرار گرفت.
2- با اعمال لايه ۱۲، ۵ ميلي متر Gypsum تخته مقاوم در برابر ديوار، نصب گرديده است.
با استفاده از چسب Yapigips ۲۰ / ۳۰ / ۵۰ ميلي متر بر روي ديواره‌اي موجود با استفاده از چسب Yapigips به منظور افزايش اجزاي عايق حرارتي ديواره‌اي موجود.
3- با اعمال يك لايه ۹، ۵ / ۱۲، تخته Gypsum ۵ ميلي متر، يك لايه محافظ ديوار كاذب نصب‌شده نصب شده‌است.
با استفاده از چسب Yapigips، با استفاده از چسب Yapigips، در ديواره‌اي موجود با ۲۰ / ۳۰ / ۴۰ ميلي متر بسته شد تا افزايش يابد. اجزاي عايق حرارتي ديواره‌اي موجود را نشان مي‌دهد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد